mutiaraaleesya.blogspot.com

JOM FOLLOW ME

Saturday, April 17, 2010

RINDU

Rindu suatu perasaan yg hadir,rindu pada seseorang yg pernah aku sayangi tp hatinya mungkin sudah melupakan diri ini,buat apa mengharap kasih pada yang x sudi mungkin aku patut memberi peluang pada yang sudi menyanyangi diri ini tp mengapa begitu sukar untuk aku memadam semua tu,walaupun dia selalu melukakan hati ini mengapa aku masih tidak boleh lupakan dia...sudah banyak air mata ini menitis kerana mu..kenapa dirimu sanggup menipu diri ini,aku terlalu sabar dgn apa yg berlaku...ya allah bukakanlah pintu hati ini buat insan lain...bagiku klu jodoh x kemana..semoga kau berbahagia dgn kehidupanmu,janganlah kau mempermainkan hati dan perasaan insan sepertiku lg sebagaimana kau mempermainkan hati ini sudah cukup lah kau selalu meminta maaf pd ku....kdg2 aku selalu terfikir ini kah balasan utk aku kerana sudah banyak aku menolak cinta insan yg menyukai diri ini..tp aku nak buat mcm mana hati ini pada ketika itu belum terbuka lg utk menerima cinta..sejak sekolah lg aku tidak suka bercinta..

No comments:

Post a Comment

komen

get this

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails