mutiaraaleesya.blogspot.com

JOM FOLLOW ME

Tuesday, April 27, 2010

Aku Terima WASIATNYA... ZATI

ada org tgglkn wasiat.....kak wani akan jaga wasiat ni baik2..heee



1.Thank & link the person that gave you the cik Cow (JGN LUPA COPY PIC)

thaks zati ....K.Wani  akan jaga cow nie baik2....leh biak kan lembu ni bg dia pasangan heee..anak2nya leh jual yelh sekor lembu harganya $$$$...(ada lembu nie boleh la nk gne wt gulai utk jamuan kawin aku..hihi)leh la save budget..bilakah aku nak kawin????

2. bg balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling tak active..

Dengan nie saya mewasiatkan pada mereka nie utk menjaga Cik Cow....jaga baik2 ye Cik Cow...mereka yg bertuah adalah :- fyda hafiza , cderluck, BcomeyIzzlin , Asma, Shahrul Azrie, Naha Outlawz (snggup xjge nie??)

3. bagi tau dorng ni yg dorng dapat wasiat dari orng kaya kg sepening
lalat

PENGUMUMAN..PENGUMUMAN... WASIAT NI DARI KG.SEPENING LALAT...wenggg...weng...weng.. poning lalat dah ni!!(ayat copy paste je....hihi)

4. cerita3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
sambil tengok tv makan@minum..klu ada sms tu bls masej..baring2 kat depan tv..

5-Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
makanan apa yg pelik pernah aku makan ni,lupa plk..seingat aku antaranya budu,tempoyak,kuih tahi itik & dot..dot...

6-cuba bg tau brp orng dah kawan anda kat FACEBOOK

kena chek dulu neh...ada 177 kwn dlm fb ada lg aku x approve heee...

7-paberet soalan ni.....camner korng berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...

cam ne nak cerita ye klu ingat zmn2 sekolah dulu aku x pernah couple,tp best gak ingat zmn2 sek.dulu..dapat hadiah,kad,surat...heee..diperkenalkan olh seseorang tp x de jodoh..

***TAMAT***

No comments:

Post a Comment

komen

get this

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails