mutiaraaleesya.blogspot.com

JOM FOLLOW ME

Thursday, August 4, 2011

BULAN RAMADAN


Hari ke 4 berpuasa bulan Ogos,cepatnya masa berlalu hujung bulan ni raya..
moga-moga ramadan kali ini lebih baik dari tahun lepas,sesungguhnya bulan ramadan bulan seribu rahmat
Rasanya bulan ramadan masa aku terisi malam solat tarawih pukul 11mlm baru habis,pastu tido,bangun sahur,solat subuh dan pergi kerja itulah rutin seharianku...
Sekurang-kurangnya masa terisi dengan perkara yang bermanafaat dapat juga aku mendengar takzirah dari ustaz kat surau sekurang-kurangnya aku dapat sedikit sebanyak ilmu
Kalau berdekatan dengan keluarga boleh la aku merasa masakan mak,tapi nak buat macam mana merantau mencari rezeki berjauhan dari keluarga..teringin nak makan kuih-muih kelantan jala mas,tepung pelita,lompat tikam,nikbab,akok tapi x pelah bersabar insyallah maybe 27hb  ni aku akan pulang ke kampung merasai suasana berpuasa di kampung halaman dan beraya bersama keluarga tercinta..

LOMPAT TIKAM

No comments:

Post a Comment

komen

get this

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails