mutiaraaleesya.blogspot.com

JOM FOLLOW ME

Wednesday, July 21, 2010

Kantoinyer seorang suami

Suatu hari...seorang suami baru pulang dari meeting (sebenar nye dating)...dan melihat isterinya menangis teresak2... Suami : kenapa ni yang?
Isteri : Sudahla bang..lepaskan saja saya ni!!
Suami : Eh..kenapa awak cakap camtu plak??
Isteri : Saya tahu..awak ada jumpa perempuan len kan?
Suami : Eh...apa awak cakap ni??
Isteri : Sudahla bang..semua nya dah tebukti...ada perempuan yang jawab telefon masa saya call awak...dah banyak kali..
Suami : Eerr..aaa... ba..baik la..abang mengaku..abang ada perempuan len..tapi..apa yang perempuan tu cakap kat awak?
Isteri : Huh..nyampah. ..mentang2 saya tak tau omputeh...tapi saya ada hafal apa yang dia cakap..
Suami : dia cakap apa?
Isteri : dia cakap.."The number u have call..cannot be reached at this momment..please try again"..asal saya telefon je..dia cakap camtu...dia tak reti cakap melayu ke????

Heheh. sekadar untuk merehatkan otak..(^^)

No comments:

Post a Comment

komen

get this

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails